The Κόπανοι Reloaded

by

Το ελληνικό σινεμά έχει βαλτώσει. Εμπορικές κωμωδίες χρυσολογότυπης αισθητικής, κάτι σαν καλογυαλισμένο, διπλό επεισόδιο των Εφτά Θανάσιμων Πεθερών με κακό μοντάζ. Αυτιστικές ταινίες ‘σκηνοθετών’ που απευθύνονται σε τριανταρίντι ελιτιστές που δηλώνουν ‘συγγραφείς’ ενώ δεν έχουν υπογράψει ούτε ως ‘Κτήτωρ’ σε γυμνασιακό λεύκωμα. Νοσταλγικές ηθογραφίες τύπου ‘Μαλένα στο πιο softcore’ με κεντρικούς πρωταγωνιστές σκανταλιάρικα πιτσιρίκια που παίζουν γκαίω γκαίω στη Λίμνη Πλαστήρα λίγες ώρες μετά την 21η Απριλίου. Ακόμα και τα ριμέικ που ξεφυτρώνουν δειλά δειλά έχουν τόση σχέση με το σήμερα όση ο Δάκης με το dubstep.

Τι προτείνουμε; Μα φυσικά να γυριστεί σε ριμέικ η καλύτερη ελληνική ταινία που γυρίστηκε ποτέ. Η ταινία που με τη στιλιζαρισμένη δράση, τους κοφτερούς διαλόγους, το αλησμόνητο, επιπέδου Νίνο Ρότα σάουντρακ και τις συνεχείς ανατροπές συγκλόνισε και συγκλονίζει. Η ταινία που αν δεν είχε κάνει την εμφάνισή της, ο Κουέντιν Ταραντίνο θα δούλευε στα Burger King και ο Γκάι Ρίτσι σωματέμπορας στο King’s Kross,η ταινία  που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για να βάλει την υπογραφή του ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις για το Gangs Of New York, που χωρίς αυτήν ο Σόντεμπεργκ ακόμα θα ψαχνόταν για το Ocean’s Eleven.

Θέλουμε επιτέλους να βγει σε ριμέικ το The Copanoi. Like right now. Και έχουμε και τους ηθοποιούς( το βασικό storyboard του σεναρίου θα παραμείνει ίδιο και απαράλλαχτο, ποτέ δεν επεμβαίνεις σε ένα μύθο, δείτε τι έπαθε ο Τζόελ Σουμάχερ με το Batman & Robin).

Λεωνίδας: Υπήρχε μία άποψη να διατηρήσουμε το Γιώργο Κωνσταντίνου στο ρόλο του recruiter για ένοπλη ληστεία που τον ανέδειξε( κάτι σαν συνδετικός κρίκος). Τελικά δίνουμε το ρόλο του coordinator στο Γιάννη Μπέζο, θα είναι ένα ταιριαστό βήμα στην καριέρα του, η οποία, για όσους θυμούνται, ξεκίνησε σε ρόλο φόβου και τρόμου των αντίπαλων οπαδών στο ‘Χούλιγκανς, Κάτω Τα Χέρια Από Τα Νιάτα Μας’.

Δάσκαλος: Στο πρωτότυπο έργο μετά την αποτυχημένη ληστεία ο ‘Δάσκαλος’ διέφυγε με το μερίδιο του στα ‘νησιά Χάμπουργκερ’. ‘Ηταν ένας κλασικός γκάνγκστερ με άφθονα κορίτσια στο πλευρό του, κοσμοπολίτης και μπορούσει να επιβληθεί με ένα βλέμμα. Ένα μόνο όνομα μας έρχεται στο μυαλό: Γιώργος Βογιατζής

Βλάσης: Let’s see, χρειαζόμαστε μια αποκρουστική, αξιολύπητη κοντοδούρα σε ρόλο λακέ. Μετά από αρκετή σκέψη ανάμεσα σε Κώστα Τσάκωνα και Θανάση Τσαλταμπάση καταλήγουμε στον δεύτερο

Λαχτάρας: Ή αλλιώς ‘Το Κοράκι’. Δεν υπάρχει καταλληλότερος, πιστεύουμε, από το Ρένο Χαραλαμπίδη( και με το δρόμο που έχει πάρει η καριέρα του θα πρόκειται για πραγματική ανάσταση). Στο ρόλο του ‘Γέρου’ πατέρα του κάποιο γεροκουφάλογο απ’αυτά που τσακωνόταν η Κατερίνα Γιουλάκη στο Ρετιρέ για μια θέση στο ταξί θα ήταν ό,τι πρέπει

Μίκι Και Γκόγκο: Αξέχαστη έχει μείνει η ερμηνεία των Γιάννη Βούρου και Γιώργου Πετρόχειλου σε ρόλο αυτοκαταστροφικών, ανεξέλεγκτων amphetamine πάνκηδων. Επιλέγουμε ένα δίδυμο-ΤΝΤ Ιωάννη Παπαζήση και Δημήτρη Κουρούμπαλη, αν και υπάρχει κίνδυνος με την Tasmanian Devil τρέλα που θα τους πιάσει όταν μπουν στο πετσί του ρόλου ο σκηνοθέτης να μη μπορεί να τους φέρει βόλτα. Για το ρόλο των δύο pierced πανκότσουλων(Σούζι και Βανέσα;) που μάσαγαν τσιχλόφουσκα και ήθελαν και μερτικό από τη ‘δουλειά’ θα γίνει κάστινγκ στη γωνία Εμμανουήλ Μπενάκη και Βαλτετσίου.

Λιάνα: Η Λίντα Γίγα μαζί με τη Βίνα Ασίκη αποτέλεσαν για τους περισσότερους της εποχής ένα coming of age στην υπόθεση γυναικεία ανατομία. Στο The Copanoi η Λίντα ύφανε τον ιστό της ανάμεσα στους άντρες του καστ με τόση ωμή σεξουαλικότητα που η Rebecca Romjin Stamos στο Femme Fatale μόνο να ονειρευτεί θα μπορούσε. Μετά από το πιο αδιάφορο και από το RocknRolla πέρασμά της από το Φέιμ Στόρι και την παρουσία της στη Λόλα(όπου παίζει το 5ο γυναικείο lead) είναι η στιγμή της Σύλβιας Δεληκούρα για τον make or break( με έμφαση στο break) ρόλο της καριέρας της.

Τούφας: Ο Μάρκος Λεζές είναι η ελληνική εκδοχή του Ρον Μος, τον είδα πρόσφατα στο δρόμο και παραμένει αγέραστος και εκτυφλωτικός όπως τον πρωτογνωρίσαμε. Χρειαζόμαστε έναν kickass χαρακτήρα που η κλωτσιά είναι η δεύτερη καθημερινή του συνήθεια μετά τον πρωινό καφέ.Πιστεύουμε ότι ο Απόστολος Γκλέτσος, αν και είναι βαρύ το φορτίο, θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους στον πιο σκληρό του ρόλο μετά το ‘Κάποιος Να Τη Φυλάει’

Δούκας: Ο ρόλος του μοντέρνου δανδή, αλλά και κλεφτοκοτά στα τραπέζια του μπλακ τζακ πηγαίνει στον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, που έχει και το ανάλογο class για ρόλο τέτοιου διαμετρήματος. Φυσικά το Φούσκα, τον big daddy σωματοφύλακά του θα παίξει το Θηρίο, το οποίο με το μερίδιό του από τη ληστεία θέλει να ανοίξει μουσική σκηνή για freestyle rappers στην Κοκκινιά.

Χέλι: Yπερβαρέων βαρών σωματικά και υποκριτικά η Φρόσω έγραψε ιστορία ως η νέμεση του Γιώργου Κωνσταντίνου, ενώ η ερωτική σκηνή με τον Κώστα Μακέδο στις σκάλες έκοβε την ανάσα. Αν και δεν έχει τη σχετική εμπειρία δίνουμε το χρίσμα του νέου Χελιού στην΄Αση Μπήλιου( εννοείται ότι θα υπάρχει σκηνή σεξ με το Θηρίο)

Περιμένουμε και τις δικές σας απόψεις πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα.

 

kopanoi1

Advertisements

8 Responses to “The Κόπανοι Reloaded”

  1. Mr L Says:

    Πληρώνω όσο όσο να ξεκινήσει παραγωγή ΤΩΡΑ

  2. kornilios Says:

    Ο,τι καλύτερο προσέφερε ο ελληνικός σινεμάς, έβερ!
    Μη ξεχνάμε όμως και τη δεύτερη ταινία του κωνσταντίνου με παρόμοια θεματολογία (βλ. ότι ήταν το the snatch για τις καπνισμένες κάννες): ‘Ένας ντετέκτιβ για κλάμματα’

    υ.γ. μίκι! λάουντα!

  3. tsok Says:

    Το ανησυχητικό είναι ότι η βιτνεοκασέτα φέρει ταξινομικό αριθμό. Πα’ να πει staralyzer ότι έχει πολλές, n’est-ce pas?

  4. Anonymous Says:

    Και η Ζαριφη θα ταιριαζε στο ρολο του χελιου. Οσο για Λιανα, ψηφιζω Ζετα Μακρυπουλια, και σκηνοθετη τον σεξαιρετικο Βασιλη Μυριανθοπουλο!

  5. MrPinkEyes Says:

    @tsok

    Το ανησυχητικό είναι ότι η βιτνεοκασέτα φέρει επιγραφη “DVD video”. Αυτο τι πα’ να πει?

  6. save_your_minds Says:

    τί έγινε sir staralyzer?? να αρχίσουμε να σε κλαίμε αν κ ποτέ δε σε γνωρίσαμε προσωπικά?? απο τί πέθανες?? αλκοόλ, κόκα ή παρακολούθησες πολύ μπλα μπλα απο την αρχή μέχρι το τέλος κάποια μέρα?

  7. tsok Says:

    @MrPinkEyes: my bad…
    Η έμφαση ωστόσο ήταν στον ταξινομικό αριθμό και όχι στο είδος του μέσου. Μάλλον δεν θα το κατάλαβες.
    Thanks for the pointer though.

  8. Perastikos Says:

    Και μην ξεχνάμε βέβαια ότι οι The Kopanoi υπήρξαν η μεταμοντέρνα εκδοχή του “Και οι επτά ήταν Καθάρματα” ή οποία ήταν η μοντέρνα παραλλαγή του “οι Επτά Σαμουράι”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: