Η απάντηση του κουίζ της Παρασκευής

by

 

 Όπως λένε και οι Κινέζοι, ένα βιντεάκι από το youtube ίσον χίλιες λέξεις…

 

 

 

 Και επειδή δεν αφήνουμε τίποτα να πέσει κάτω( πάντα ήθελα να το πω αυτό) πάρτε μια γεύση από το lead που σας δώσαμε, πιθανότατα το πιο σημαντικό, μαζί με τους δικούς μας Vips, ντουέτο στην ιστορία της ποπ μουσικής.

3 Responses to “Η απάντηση του κουίζ της Παρασκευής”

  1. chaos_onion Says:

    Θεέ μου! Shampoo!! Εντελώς Mighty Morphin Power Rangers: The Movie!!!
    Τώρα που το θυμήθηκα και πριν το ξεχάσω, ξέρει κανείς ποιός ήταν ο drummer γείτονας της Ελένης Ράντου στη σειρά “Σαμπουάν” (ΑΝΤ1, 1995-1996). Δεν έχω καθαρή εικόνα στο κεφάλι μου και μου’ρχονται μόνο ο Κόκλας κι ο Ζαραλίκος.

  2. tsok Says:

    Ο Παναΐα Παναΐα μου, τις είχα ξεχάσει αυτές…
    Και δεν απορώ και καθόλου δηλαδή.

  3. Anonymous Says:

    Xazomares.Tipota den sigkrinetai me tin diafimisi tou Joey gia krayon…..

Leave a Reply

