To Φετιχιστικό Τρίβια της Παρασκευής

by

Η τηλεόραση που έχω στο δωμάτιο, η μητέρα δηλαδή αυτού του blog, είναι μικρότερη από την οθόνη του laptop μου. Είναι σχεδόν πάντα σκονισμένη, όχι γιατί το μισό υπηρετικό μου προσωπικό αυτοκτόνησε αυτή την περίοδο εξαιτίας του τέλους των 31 Δρόμων τα Χριστούγεννα, αλλά γιατί η οθόνη της είναι ερωτευμένη με την βρωμιά. Περνάς π.χ. δίπλα της με το τασάκι; θα ρουφήξει τις στάχτες. Περνάς με ένα πιάτο μακαρόνια; θα τραβήξει την μυζήθρα. Θυμάμαι πριν χρόνια, που την είχε φέρει μια θεια μου από την Αμερική. Έψαχνα με αγωνία στο κουτί να δω την μάρκα και με φρίκη ανακάλυψα πως ήταν “Τζουλ“. Το “Τζουλ” το ξεστόμισε η θεια μου από την Αμερική και συγκαταλέγεται στην κατηγορία “Μαντάνος“. Τα “Μαντάνος” είναι η απόδοση την θειας μου για τα Mc Donalts. Στην αρχή ήταν “Μακντάλτς” μετά έγινε “Μαντάναλτς“, λίγο αργότερα “Μαντάνολτς” και μετά από 6 μήνες παραμονής της στην Ελλάδα “Μαντάνος“. Σαν όνομα ελληνικής ταβέρνας “Ψησταριά ο Μαντάνος“. Mε την ίδια λογική το Dual,  έγινε “Ντσούαλ“, μετά “Τζούαλ” και προς το τέλος “Τζουλ“.   Anyway   . Παρόλο που το μόνο κανάλι που πιάνει καλά χωρίς να πρέπει να κάνω χορογραφίες με την κεραία, είναι το Αλφα, παρόλο που το τηλεκοντρόλ της μοιάζει με φούρνο μικροκυμάτων και 2 από τα 50 κουμπιά του είναι χαλασμένα (από τα 50 κουμπιά, χρήσιμα είναι τα δέκα. τα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα σε τι αποσκοπούν. μπορεί άθελα μου πατώντας τα να έχω ενεργοποιήσει βόμβες στην Αυστραλία. sorry guys), παρόλο που θα είμαι καταδικασμένος να βλέπω το ίδιο κανάλι μέχρι το τέλος της αιωνιότητας αν χαλάσει το τηλεκοντρόλ, καθώς ούτε τα κουμπιά που έχει πάνω της λειτουργούν, δεν την αλλάζω με τίποτα.(violins playing) Σκέφτομαι ότι κάποια μέρα θα καεί, μαζί με τις αναμνήσεις μου και θα γίνει ένας σωρός από άχρηστο υλικό στο “ψηφιακό νεκροταφέιο”. (louder)Σκέφτομαι την στιγμή που θα την κοιτάξω για τελευταία φορά και θα την πετάξω στα σκουπίδια,(louder!) σκέφτομαι ότι κάποια μέρα μετά από πολλά χρόνια, θα την σκεφτώ και θα την νοσταλγήσω…(silence)

Η “Τζουλ” μου είναι ένα αντικείμενο φετίχ. Όπως για παράδειγμα στα Friends ήταν η πολυθρόνα του Τζόι.

Θέλω τα δικά σας τηλεοπτικά φετίχ αντικείμενα. Τώρα! 

Χτς!

whip.jpg 

 

6 Responses to “To Φετιχιστικό Τρίβια της Παρασκευής”

  1. Anonymous Says:

    To Tardis. Η μηχανή του χρόνου με την μορφή τηλεφωνικού θαλάμου από την σειρά Doctor Who.

  2. mourga Says:

    den lew fetix, giati fetix einai h idia h syskeyh.
    ayto pou einai anti=fetix einai otan oloi ma ooooloi exoun to sinithio na paizoun me to remote control, anoigokleinontas to ekei pou mpanoun oi mpataries…

  3. Lori Brooks Says:

    Το αγαπημένο μου τηλεκοντρόλ “Φίλιπ” που έχει επιζήσει πολλές μετακομίσεις (αν θυμάμαι καλά έχει αλλάξει εφτά σπίτια σε τέσσερα χρόνια), ακόμη πιο πολλούς τσακωμούς (κανείς δεν τόλμησε να τον πετάξει στο κεφάλι κάποιου) και πολλά πολλά περισσότερα πεσίματα (είμαι κομματάκι ατσούμπαλη).

    Είναι πάντα πεντακάθαρος (μάλλον η Philips προνόησε να απορροφά τις σάλτσες από τα ντελίβερι που του έχω ρίξει).

    Ο Φίλιπ είναι παντρεμένος με την αγαπημένη μου τηλεόραση Φιλίππα Φίλιπς.

  4. evangelo Says:

    Το πρώτο JVC βίντεο ρεκόρντερ, καμια δεκαριά κιλά γομάρι. Έγραφε ό,τι εκπομπή γούσταρε αυτό, όποτε γούσταρε. Για να το προγραμματίσεις έπρεπε να παίξεις με 20 μικρά διακοπτάκια και κατόπιν να προσευχηθείς με όλη την οικογένεια.

  5. tsok Says:

    Exw sto dwmatio mou mia aspromauri tileroasi me othoni peripou 6 ekatoswtn. Einai se megethos paliou kasatofwnou autokinitou, exei tin klasiki keraia pou pianei diaforetiko kanali se diaforetiki thesi, enw leitourgei kai ws radiofwno. Tin exw panw apo 15 xronia, klironomia apo otan efuge o aderfos mou gia ta xwterika kai, mexri simera, prin me parei o nanis tin anoigw gia ta teleutaia 5′ tiletheasis tis imeras.

  6. Mary Maru Says:

    Φετίχ;;; Το καταραμένο πολύμπριζο, που δεν έχω μπει μια (nott iven ouance) φορά σπίτι και η τηλεόραση να είναι στη μπρίζα (στην πρίζα, plugged, όπως προτιμάτε). Βοήθεια!!!

Leave a Reply

