Θα ‘μαστε και εμείς στο πάρτυ!γιου-χου!

by

Ο τίτλος είναι παραπλανητικός.Δεν έχουμε ιδέα αν θα πάμε στο Mερσέντες

Πωωω!

Το γράφω και δεν το πιστέύω!Νόμιζα πως η εποχή που υπήρχε η πιθανότητα να πώ αυτή την ατάκα είχε πεθάνει προ πολλού(μαζί με το “Θω-ρα-κι-σμένη μερσεντές, εγώ δεν ονειρεύτηκα ποτές” και το “Πάμ’ πλατεία?”).Στο “Mercedes” ρε πούστη?Γιατί δεν το κάνανε στο “Λα μαμούνια” ή ακόμα καλύτερα στο “Σιδεράδικο”.Θα ήταν τουλάχιστον σαρκαστικό.Ενώ το “Μερσέντες”…Χτυπάει σε νεύρο.

-Είναι τόσο χάλια που είναι ‘γαμώ’!

-Είναι τόσο χάλια που περνάει το ‘γαμώ’ και επιστρέφει στο ‘χάλια’!

To ερώτημα είναι το εξής.Εσείς θα πάτε?Kαι αν ναί θα συστήνεστε στον κόσμο με την blog ταυτότητα  σας?

-Ε…γεία σου!

-(μασάει τσίχλα)Γειάαα.

-Είμαι ο in/tv/dual.Eσύ?

-Εγώ είμαι η “Σερβιτόρα”.

-εεε…Στο blogspot?

-Oχι ηλίθιε.Στο Μερσέντες,θα πιείς τίποτα?

ps.Πάντως ξέρω πώς θα αναγνωρίσω τον Athens as it really is.Θα είναι ο kimparis τύπος κοντά στα 30(με t-shirt χορηγό το κεμπαμπ-τζίδικο της γειτονιάς του) που θα κάθεται μόνος  δίπλα στο μπουφέ.(χεχε)

ps2.Εμείς θα είμαστε οι τύποι με την φορητή τηλεόραση.

la_party.jpg

12 Responses to “Θα ‘μαστε και εμείς στο πάρτυ!γιου-χου!”

  1. parafonos Says:

    αγαπητέ αν έρθεις και δεν περάσεις καλά τότε γκρίνιαξε μέχρι τότε όμως … απόλαυσέ το

  2. theintvduals Says:

    είμαι “τραβάτε με και ας κλαίω” φάση!

  3. athens_as_it_really_is Says:

    mercedes? sto datsun itan polu akriva?

    tha xw k lame ksanthia dipla

  4. Misirlou Oubliez Says:

    lame: Προφερεται λεημ

  5. anisixos Says:

    Προειδοποιηση:θα ειμαι και εγω εκει!!..

  6. theintvduals Says:

    χμ…η βραδιά αποκτά ενδιαφέρον.
    ps.Θα είσαι ο τύπος με το t-shirt “Die in/tv/duals Die!”,right?

  7. athens_as_it_really_is Says:

    lame proferetai λαμέ

  8. coperty Says:

    η Μισιρλού πάντως θα είναι αυτή με το τ-σερτ “In/tv/duals’ ultimate geek” :pp

  9. Misirlou Oubliez Says:

    Ημουν αυτη με το τ-σερτ “in/tv/do me”

  10. theintvduals Says:

    Μην μου θυμίζεις αυτό το βράδυ…Μην μου τι κάνεις αυτο…

  11. Misirlou Oubliez Says:

    Θα ερθουν και αλλα πιο απαιτητικα. Απο stamina πως παμε;
    (Διευκρινηση: ημουν στο παρτυ…not)

  12. athens_as_it_really_is Says:

    aa pigate sto party.. gnwerisate k allous san k sas?

Leave a Reply

