To “καλό παιδί της τιβί” μιλάει αποκλειστικά στους in/tv/duals

by

Mέχρι να αντιληφθώ την ύπαρξη ψησταριάς στην γωνία αναρωτιόμουν για ποιό λόγο μου ζήτησε να βρεθούμε σε αυτό το σημείο.Με 16′ καθυστέρησης ήρθε ντυμένος με τα κλασικά ριχτά-κρύβω την μπυροκοιλιά μου-πουκαμισοπαντέλονα που τον έχουμε συνηθίσει στο πρωινάδικο.Του σήκωσα το χέρι για να με καταλάβει και αφού χαμογέλασε χριστιανικά έκανε μια απόπειρα να με αγκαλιάσει…

Ιn/tv/dual:Wow-wow-wow man…what are you doin’?

καλό παιδί:Απο τους in/tv/duals δεν είσαι?

Ι:Ναί…και?

κ.π:Να σε φιλήσω θέλω ρε αδερφέ!Άνθρωποι είμαστε!

Ι:Aaa…I have this thing…you know…Με την επαφή και τα φιλήματα…

κ.π:(χαμηλώνει την φωνή/σοβαρεύει)Τί?

I:E…Tα ψιλοσιχαίνομαι.

κ.π:Αααα,κρίμα!Εμένα ξέρεις μου αρέσει η ανθρώπινη επαφή.Αυτή η οικειότητα,η ζεστασία,η ανθρωπιά καταλαβαίνεις?

Ι:Ναι κ.π,το βλέπω και στις εκπομπές σου.Μόνο που δεν τους μπαλαμουτιάζεις τους καλεσμένους σου!

κ.π:Τους άνδρες εννοείς?Γιατί τις γυναίκιες…(γυρίζει και μου κάνει κίνηση “joke” αλα “Πολύ την Κυριακή”)Ααα!(φωνάζει)Α,ρε μπαγάσα!(με χτυπάει στον ώμο.Τα γυαλιά μου πέφτουν).

Ι:Μην το ξανακάνεις αυτό.Θα σε χτυπήσω.

κ.π:Ελα να κάτσουμε σε αυτό το τραπέζι.Μου το’χει κλείσει ο κυρ Μπάμπης!Κυριε Μπάμπη μου,κύριε Μπάμπη μου πολύ σας αγαπάω!(γνέφει προς τον κ.Μπάμπη ο οποίος  έρχεται και αφήνει στο τραπέζι μια ποικιλία 10 ατόμων)

Ι:Την σταμάτησες την δίαιτα κ.π?

κ.π:Ε,που και που το ρίχνω και λίγο έξω.Ξέρεις πιστεύω πως αν δεν διασκεδάσεις και λίγο στην ζωή,δεν μένει και τίποτα άλλο!(μιλάει τρώγωντας)

Ι:Είναι που σου αρέσουν και οι χοντρές(το ξέρω δεν κόλλαγε αλλά είχα αρχίσει να βαριέμαι)

κ.π:Ε?(κομπλάρεται)…Ε, όχι και οι χοντρές!

Ι:Οι νταρντάνες.

κ.π:Χα,χα!Ναι.(γελάει ψεύτικα).

Ι:Ξέρεις κ.π,εγώ και η υπόλοιπη Ελλάδα 3 πράγματα ξέρουμε-θέλοντας και μη-για σένα.Ότι την γυναίκα την θέλεις με “τα πιασίματα της”,οτι είσαι χριστιανός ορθόδοξος και οτι το χειρότερη σου επαγγελματική επιλογή ήταν το “Στη πρίζα”.

κ.π:Ναι.Και τι?Θέλεις κάτι άλλο να μάθεις?Ρώτα με!Ξέρεις κάτι…το όνομα σου?

Ι:In/tv/dual

κ.π:Ναι.Ξέρεις κάτι in/tv/dual μου(μπερδεύει την γλώσσα του).Εγώ είμαι ειλικρινής άνθρωπος.Και είμαι της παλιάς σχολής,ξέρεις.Θέλω να λέω τα πράγματα με το όνομά τους.Και μην νομίζεις οτι ενοχλούμαι με την πλακίτσα που μου κάνετε στο ιντερνετ!Αν θες να μάθεις το απο…

Ι:Την Καλομοίρα την πήδαγες?(έπρεπε να επέμβω)

κ.π:Ε?

Ι:Το Καλομοιράκι λέω ρε παιδί μου!Το “κανόνιζες”?

κ.π:(ενοχλείται)Κοίτα,τώρα με φέρνεις σε δύσκολη θέση.

Ι:Την Σίσυ?Που είναι και τσάμπι?

κ.π:(με σοβαρό ύφος και σηκωμένα φρύδια).Σου είπα δεν έχω πρόβλημα με την πλάκα αλλά τώρα μου ζητάς να μιλήσω και να εκθέσω τους συνεργάτες μου.Πέρα απο την πλάκα είναι αντιεπαγγελματικό και…

Ι:Καλά καλά ντάξει,μην αρχίζεις.Ας μιλήσουμε για σένα.Γιατί φωνάζεις?

κ.π:Ε?

Ι:Φωνάζεις ρε παιδί μου.Συνέχεια.Μου θυμίζεις κάτι μεθυσμένους βλάχους στα πανυγήρια του χωριού μου.

κ.π:Απο ποιο χωριό είσαι?

Ι:Νοt the time man.(σιωπή για λίγο).Απαντησέ μου .Πώς το “αγνό/τίμιο/ψιθυριστό παιδί απο την Θεσσαλονίκη” εξελίχθηκε σε ενα απο τους σημαντικότερους τηλεοπτικούς ballbrakers των 00’s?

κ.π:Ε…

Ι:Είσαι ανασφαλής ?

κ.π:Ε…

Ι:Φοβάσαι μήπως ο κόσμος δεί -κάτω απο την μάσκα του “καλού παιδιού”- ποιός πραγματικά είσαι και προσπαθείς να τον αποπροσανατολίσεις με καραγκιοζιές και αισθητικές ακρότητες?

κ.π:Εγώ…

Ι:Πόσα βαζάκια κίτρινου ζελέ καταναλώνεις την εβδομάδα?

κ.π:…Ζελέ?

Ι:Για πόσο ακόμα θα ανεχόμαστε το “ελληναρίστικο” χιούμορ σου και την μικροαστική σου περσόνα?

κ.π:..Μα…

Ι:Πότε θα σταματήσεις να είσαι το σύμβολο του ελληνικού μικροαστισμού?

Και τέλος πότε θα σταματήσεις να γλύφεις αυτό το παϊδάκι?Το “μάτωσες”,έλεος,δεν έχει άλλο!

κ.π:…Μου…μου αρέσουν τα παϊδάκια…

Ι:Το ξέρω κ.π.Φαίνεται στα φραπαδιασμένα σου μάγουλα και τα χοντρά σου μπούτια.Άσε το κόκαλο τώρα κάτω και σήκω φύγε.Η συνέντευξη τελείωσε.Με αηδίασες.

κ.π:(κοιτάει τρομαγμένος)…Να πάρω τουλάχιστον αυτό το μπουτάκι για το δρόμο?

Ι:Όχι κοντόχοντρε!Να μην το πάρεις!Σήκω φύγε.

(μαζεύει τα πράγματα του και με ύφος θλιμένης αγελάδας αποχωρεί)

Ι:Α!Και που ‘σαι!

(γυρίζει με χαρά)

Ι:Πλήρωσε και τον κυρ Μπάμπη…

grig.jpg

11 Responses to “To “καλό παιδί της τιβί” μιλάει αποκλειστικά στους in/tv/duals”

  1. Moloch Says:

    Στην ΕΤ3 έβλεπα την εκπομπή του με τα ταξίδια. Ήμουν φαν για την ακρίβεια. Τώρα με αηδιάζει. Δουλεύει τον κόσμο ψιλό γαζί…

  2. switters Says:

    axaxaxa

    (den epiasa to tsampi gia thn Sissara)
    θανατος στον αρναου.

  3. theintvduals Says:

    chubby ρε παιδί μου,”τροφαντή”,”γεματούλα”…u know

  4. switters Says:

    αααα πες το αγγλικα μωρε και μπερδευτηκα με το τσαμπί.
    respect to Σισσυ και βασανιστηρια στον Αρναου.

  5. theintvduals Says:

    Σισσυ η ζωη μας όλη.
    (γιατί βασανιστήρια στην Σισυ σε χαλάνε?)

  6. switters Says:

    me ebales se trelo tripaki re man twra

  7. theintvduals Says:

    Δεν υπάρχει τίποτα πιο βαρετό από το να απαντάω Αυγουστιάτικα σε κοντοδάχτυλες παχύσαρκες λεσβιές με λαϊκα nicknames.Αλλά θα το κάνω γιατί είμαι Κυριος:
    ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΤΡΟΦΑΝΤΗ ΛΕΣΒΙΑ, ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.

  8. intvduals Says:

    Θα κάνατε όμορφο RETARD ζευγάρι you know…

  9. ΛΑΜΠΡΟΣ Says:

    Ρε συ, μήπως σε πήδηξε ο Αρναούτογλου;;;

  10. staralyzer Says:

    Still Boring…

  11. staralyzer Says:

    Btw, θα γράφουμε ό,τι θέλουμε, για όποιον θέλουμε, με όποιον τρόπο θέλουμε. Αν δε σας αρέσει φτιάξτε ενα blog και ρίχτε τις κατάρες σας επάνω μας όλη μέρα( αν αυτό είναι το πιο δημιουργικό που μπορείτε να κάνετε), we could’t care less. Όσο για τα θλιβερά, ανάξια λόγου back to high school σχόλια…enough said.

Leave a Reply

